Informacije o načinu podnošenja prigovora


Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu s Erste nekretninama d.o.o. povrijeđeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate riješiti u izravnom usmenom obraćanju djelatnicima Erste nekretnina d.o.o. U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti riješena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.

Ako ni nakon razgovora sporna situacija nije riješena, molimo vas da pisani prigovor podnesete što prije te naznačite da je riječ o prigovoru. Prigovor možete dostaviti na neki od sljedećih načina:
a) e-mailom – prigovor pošaljite na enek-reklamacije@erstebank.hr s e-mail adrese koju ste nam prethodno dali te koju smo pohranili u našem sustavu. Na ovaj način brinemo za sigurnost i tajnost vaših podataka. Ako nam pišete s e-mail adrese koju nemamo evidentiranu u svom sustavu, naš ćemo konkretan odgovor ,koji sadrži povjerljive podatke o odnosu s Erste nekretninama, poslati isključivo na adresu koju ste nam prethodno dali. Kad odgovor očekujete e-mailom, molimo vas da provjerite neželjenu poštu (junk/spam mail) jer postoji mogućnost da odgovor tamo završi;

b) pismom – pošaljite pismo na poslovnu adresu Erste Nekretnina d.o.o., Ivana Lučića 2, 10000 Zagreb.

Savjeti za podnošenje prigovora

Prigovor treba sadržavati detaljan opis događaja/situacije (sve činjenice i okolnosti uz navođenje relevantnih datuma) kao i dokaz iz kojeg proizlazi da je prigovor osnovan. Ako je opis događaja/situacije i/ili dokaz nepotpun, zamolit ćemo vas da prigovor upotpunite.

Poželjno je da prilikom podnošenja prigovora navedete svoj OIB.

Trudit ćemo se odgovoriti na vaš prigovor u najkraćem mogućem rok, ali ne duljem od 14 radnih dana.

Prigovori ujedno pomažu Erste nekretninama d.o.o. da prepoznaju mogućnosti za poboljšanje kvalitete svojih usluga.