Informacije o načinu podnošenja prigovora
Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu s Erste nekretninama d.o.o. povrijeđeno neko pravo, predlažemo da spornu situaciju pokušate riješiti u izravnom usmenom obraćanju djelatnicima Erste nekretnina d.o.o. U većini slučajeva na taj način sporna situacija može biti riješena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.
Ako ni nakon razgovora sporna situacija nije riješena, molimo podnesite pisani prigovor što skorije, naznačite da se radi o prigovoru i dostavite na neki od sljedećih načina:
E- mail
- Prigovor za procjenu nekretnina pošaljite nam e-mail na adresu
enek-reklamacije@erstebank.hr- Za ostale prigovore pošaljite nam e-mail na adresu
enek-prodaja@erstebank.hrKako bi međusobna komunikacija bila sigurna i transparentna pozivamo Vas da nam se prilikom obraćanja elektroničkom poštom obratite s e-mail adrese koju ste nam prethodno ustupili te koju smo pohranili u našem sustavu. Na ovaj način brinemo za sigurnost i tajnost vaših podataka. Ako nam se obratite s e-mail adrese koju nemamo evidentiranu u našem sustavu, naš konkretan odgovor koji sadrži povjerljive podatke o odnosu s bankom, poslat ćemo isključivo na adresu koju ste nam ustupili.
Pismo
- Pošaljite pismo na poslovnu adresu Erste Nekretnina d.o.o.:
Erste Nekretnine d.o.o.
Ivana Lučića 2
10000 Zagreb
Prigovor treba sadržavati detaljan opis događaja/situacije (sve činjenice i okolnosti uz navođenje relevantnih datuma) kao i dokaz iz kojeg proizlazi da je prigovor osnovan. Ako je opis događaja/situacije i/ili dokaz nepotpun, zamolit ćemo vas da prigovor upotpunite.
Poželjno je da prilikom podnošenja prigovora navedete svoj OIB.Trudit ćemo se odgovoriti na vaš prigovor u najkraćem mogućem roku.
Prigovori ujedno doprinose Erste nekretninama d.o.o. da prepozna mogućnosti za poboljšanje kvalitete svojih usluga. Ako odgovor očekujete e-mailom, molimo vas provjerite neželjenu poštu (junk/spam mail) jer postoji mogućnost da odgovor tamo završi.